راهنمایی برای دوربین مدار بسته ادارات

//راهنمایی برای دوربین مدار بسته ادارات

راهنمایی برای دوربین مدار بسته ادارات

راهنمایی برای دوربین مدار بسته ادارات

نصب دوربین مدار بسته برای  ادارات که مهمترین فایده آن امنیت کارکنان و ایمنی محل کار است. ایمنی و حفاظت از دارایی ها و کارکنان باید اولویت مهم برای در نظر گرفتن طبیعت افزاینده نامعلوم هر طبیعت مدرن باشد . با این حال، دوربین های امنیتی در دفتر باید به درستی نصب شوند تا اطمینان حاصل شود که حقوق حریم شخصی کارکنان نقض نشده است.

دوربین مدار بسته های مدرن در سایز های و با انواع مختلفی با ویژگی ها و قابلیت های متفاوت موجود می باشند. درک اینکه چه چیزی باید در هنگام خرید این دوربین های نظارتی برای یک محل کار برای ادارات مورد توجه قرار گیرد باید اطمینان حاصل شود تا اداره بتواند از این محصولات امنیتی نوآورانه بهره ببرد. سرمایه گذاری در امنیت یک دفتر تصمیم گیری مهم است که نباید به راحتی انجام شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوربین های نظارتی ادارات ، از جمله قانون نصب دوربین های محل کار، عوامل اصلی در انتخاب دوربین های امنیتی ادارات ، و بهترین مکان برای نصب دوربین های امنیتی در دفتر به خواندن ادامه دهید . اگر شما هر گونه سوال و یا نیاز به کمک در مورد محصولات نظارت امنیتی نظیر دوربین های امنیتی در محل کار دارید ، مطمئن باشید که با پارس تکنیک تماس بگیرید.

 

قوانین دوربین های نظارتی بر امنیت ادارات

حریم خصوصی شخصی یک موضوع مهم در جامعه مدرن آمریکایی است و هر نوع کسب و کار باید به این موضوع توجه کند. در شرایط دوربین های نظارت امنیتی، تا زمانی که نصب و راه اندازی آنها بر خصوصی حریم شخصی تاثیر نمی گذارد، معمولا قانونی هستند. یک سوال از طرف کارفرمایان این است که آیا  نصب دوربین های امنیتی در محل کار بدون اطلاع کارمندان قانونی است . قوانین حریم خصوصی ایالات متحده حاکی از آن است که تا زمانی که یک دوربین امنیتی صدا را ضبط نکند، می توان آنها را نصب و استفاده کرد و نظارت و ثبت شهروندان می تواند بدون هشدار دادن به آنها باشد .

هنگامی که  از دوربین های نظارت اداری برای ضبط صدا استفاده می شود ، در اکثر ایالت ها حداقل یک رضایت طرفین مورد نیاز است. محل کار اداری می تواند مسئولیت قانونی خود را با نمایش پیام در سراسر ساختمان که مکالمات و اقدامات ثبت می شود را محدود کند. دوربین های نظارت امنیتی در اکثر ایالت ها نمی توانند در اتاق های استراحت ، دستشویی و سایر اتاق هایی که در آن یک سطح مشخصی از حریم خصوصی انتظار می رود نصب شود.

اکثر قوانین حریم خصوصی در ایالات متحده اجازه نصب و استفاده از دوربین های نظارت امنیتی در محل کار را می دهند. این اجازه داده می شود تا این اجازه محافظت مالکین از دارایی های حیاتی، حفظ ایمنی کارکنان و تضمین کارکنان در انجام وظایف روزانه خود را می دهد . این مزایا به این معنی است که دوربین های امنیتی باید یک سرمایه گذاری مهم برای هر دفتر باشند. مهم این است که تنها حضور دوربین های نظارت اداری بتواند امنیت و حتی بهره وری در محل کار را به شدت بهبود بخشد.

 

امنیت و بهره وری

مطالعات به طور پیوسته نشان داده اند که حضور دوربین نظارت امنیتی می تواند از جرم و جنایت جلوگیری کند و افراد را پاسخگو اعمال و وظایف خود باشند. مجرمان معمولا به طور کامل از ملک های استفاده کننده از دوربین های نظارت امنیتی و هدف قرار دادن آنها اجتناب می کنند و یک ملک بسیار آسیب پذیر را انتخاب می کنند . این امر می تواند بسیار مفید باشد برای دفاتر واقع در محله های با آمار جرم و جنایت بالا و محافظت آنها از تهدید سرقت و خرابکاری.

دوربین های نظارت اداری توسط شرکت های بزرگ و شرکت ها برای پاسخگویی به کارکنان خود استفاده می شود. دوربین های نظارت امنیتی می توانند به بهبود کارایی در محل کار کمک کنند و کارکنان را برای انجام کارهای روزانه که برای آنها حقوق پرداخت می شود ، انگیزه دهند.

 

انتخاب بهترین دوربین مدار بسته برای ادارات

تعداد زیادی از دوربین های نظارتی برای ادارات در بازار وجود دارد که می تواند به طور چشمگیری امنیت و ایمنی یک محل کار را افزایش دهد. این انتخاب وسیع می تواند برای مشتریان مشکل ایجاد کند که چگونه از یک سیستم دوربین امنیتی درست استفاده کنند. خوشبختانه، دانستن آنچه باید در نظر بگیرند و نیازهای امنیتی منحصر به فرد یک محل کار در دفتر، می تواند به محدود کردن انتخاب ها کمک کند. در زیر می توانید برخی از عوامل هنگام انتخاب دوربین های امنیتی مناسب برای یک دفتر را در نظر بگیرید :

 

مقیاس پذیری

واژه مقیاس پذیری به سهولت اشاره می کند که دوربین های جدید را می توان به یک شبکه نظارت موجود اضافه کرد. دوربین های مدرن روز به راحتی به یک سیستم موجود اضافه می شوند تا دوربین های قدیمی مداربسته گذشته. در سال های گذشته، اضافه کردن یک دوربین امنیتی جدید نیاز آن را به سیستم سخت افزاری، که اغلب منجر به چالش کشیدن و نیاز به یک نصاب حرفه ای بود .

در نظر بگیرید که آیا در آینده دوربین های نظارتی جدید به چه چیزی نیاز دارد و با چه قدر مقیاس پذیری در دسترس هستند .

 

دوربین های امنیتی قابل مشاهده یا مخفی

یک انتخاب خاص برای تصمیم گیری در مورد دوربین های نظارتی اداری این است که در چه مکانی قرار گیرد و اینکه آنها باید قابل مشاهده یا پنهان باشند. بسته به قوانین محلی و ایالتی، نصب یک دوربین مخفی ممکن است غیر مجاز و یا برعکس باشد . تعدادی از دوربین های امنیتی کوچک طراحی شده برای مخفی شدن در حالی که تولید فیلم ویدیو آنها با کیفیت بالا تر از همتایان بزرگتر آنها وجود دارد.

اگر ضبط صدا در محل کار دفتر ممنوع باشد، مهم است که به یاد داشته باشید ضبط کردن صوت را غیرفعال کنید تا از مسائل قانونی احتمالی در آینده جلوگیری شود.

 

فرایند راه اندازی

اگر چه دوربین های نظارت امنیتی مدرن به راحتی قابل استفاده هستند، ممکن است برخی از آنها نیاز به نصب حرفه ای داشته باشند. درک فرآیند نصب و راه اندازی، به انتخاب دوربین امنیتی مناسب برای محل کار دفتر کمک می کند. هنگام انتخاب یک نصاب دوربین حرفه ای برای نصب دوربین های نظارت اداری در محل کار، بهتر است از قبل شناخته شده باشد اگر هزینه های مخفی وجود داشته باشد.

 

بهترین مکان برای نصب دوربین های امنیتی دفتر

قرار دادن دوربین امنیتی مناسب برای اطمینان از این که آنها قادر به ارائه بیشتر امنیت و ایمنی هستند، بسیار مهم است. مکان های مناسب نیز می توانند برای نیاز به دوربین های امنیتی بیشتری هزینه کنند. یک دوربین نظارت امنیتی که در موقعیت استراتژیک قرار می گیرد، می تواند تغییر قابل ملاحظه ای ایجاد کند. در اینجا برخی از مکان هایی هستند که ارزش در نظر گرفته شدن را دارند.

 

ورودی ها و خروجی ها

در نظر داشتن مسیری که ورود و خروج از محل کار دفتر می تواند ایمنی و امنیت محل کار را بهبود بخشد. دوربین های نظارت امنیتی در این مکان ها اطمینان می دهند که تنها افراد مجاز وارد دفتر می شوند و با بازخورد های ویدئویی با رزولوشن بالا می تواند جزئیات چهره ای را ارائه دهد .

 

محل های پذیرش و انتظار

منطقه پذیرش یک محل کار در دفتر معمولا مقدار زیادی از ترافیک نفرات را دریافت می کند که این امر محلی مناسب برای نصب دوربین های نظارت امنیتی می باشد . این مناطق می توانند از دوربین های امنیتی کوچک و بسیار محرمانه تر بهره مند شوند تا مهمانان و ملاقات کنندگان راحت باشند.

 

اتاق های عرضه و انبار

اتاق های اداری اغلب دارای اسناد حساس و دارایی ارزشمندی هستند که باید محافظت شوند. نصب دوربین های نظارت اداری در این مکان می تواند به جلوگیری از سرقت کارکنان و اطمینان دادن به افراد مجاز در اتاق نگهداری کمک کند.

By |2019-02-27T00:28:12+03:30فوریه 27th, 2019|آموزشی|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment